“קבנוס רפואי”: הפרסומת המושקעת של מותג הקנאביס החדש SOLO מעוררת תגובות מעורבות

מותג הפרימיום החדש SOLO מבית חברת הקנאביס המצליחה Medocann הגיע לבתי המרקחת כאשר במקביל החברה הפיצה פרסומת מושקעת במיוחד עם המסר ההיתולי "קבנוס רפואי", אבל יש צופים שפחות התחברו... אהבתם? צפו והצביעו

לכבוד השקת מותג הפרימיום החדש שלה, SOLO, היצרנית, חברת מדוקאן (Medocann), השיקה פרסומת מושקעת בהפקה מקצועית, שנוגעת בקו העדין שבין מסר יוקרתי לבין קריצה הומוריסטית שמתאימה לתרבות הקנאביס.

בפרסומת, שמזכירה אולי פרסומות למותגי קפה, יין או סיגרים יוקרתיים, נראה אדם הנדמה כאיש עסקים מכובד יושב בבר או דירה מפוארים, לבוש בגדים אלגנטיים ומתרועע עם נשים נאות כשברקע מוזיקה חושנית.

ה”טוויסט” בפרסומת הוא כמובן שבמקום קפה, יין או סיגר, המציג מחזיק חתיכה של נקניקיית “קבנוס רפואי”, מריח אותה, בוחן אותה ומעביר אותה הלאה, כרמיזה ברורה ומובנת לג’וינט של קנאביס.

בתגובה לפרסומת, היו צופים שהתלהבו מאוד מההשקעה, מהפן היוקרתי ומהצגת הקנאביס בכללותו כמוצר מקובל חברתית ככל מוצר צריכה אחר, אך יש גם כאלה שמתחו ביקורת מסוימת.

מגיב שפחות התחבר לפרסומת, טען למשל: “פרסום קנאביס רפואי שמשלב ארוטיקה, בשר ורמיזה מינית מובהקת? זה לא אמור להיות משולב זה בזה. לא הרגשתי בנוח לראות את הפרסומת. אינני מנסה להצטדק ולהגיד שלא צריך לפרסם קנאביס בדרכים כאלו ואחרות, אך הפרסום הזה עבר את גבול הטעם הטוב. הופתעתי לגלות שמדוקאן מאחורי הפרסום הזה אחרי ניסיונותיהם למתג עצמם כחברה רפואית (על אף הקליימים המובהקים לפוסט טראומה ועוד בפרסומיהם)”.

מגיבה שכן אהבה את הפרסומת, טענה מנגד: “סרטון מעולה עם פאנץ’ אדיר. אהבתי את הסקסיות ואת זה שמציגים את המוצר כאילו זה שוקולד חדש וממכר. סוף סוף מתייחסים לקנאביס ולצרכניו ברצינות, ניכרת השקעה ברורה בפרסום והפקה שנעשתה על ידי משרד מקצועי, כמו שצריך. הפרסומת מעניינת, מעוררת סקרנות וגרמה לי להכיר את המוצר הזה וגם לרצות לנסות אותו וזו בסוף המטרה של פרסומת לא?”.

ממדוקאן נמסר בתגובה: “המותג SOLO מנגיש סדרה של מוצרי top shelf אשר מבוססים על גנטיקות ייחודיות המגודלות במתקן החדשני של קבוצת מדוקאן. SOLO שם את המטופל במרכז (YOU’RE the ONE) מתוך הבנה שהמטופל יודע להבחין באיכות ומחפש מוצרים אשר עונים על ציפיותיו. הסרטון של SOLO נוצר ברוח הומוריסטית ושנונה מתוך כוונה להבליט יוקרה ואיכות ותוך שימוש במשחקי מילים.”

שלושה המוצרים הראשונים של המותג SOLO מבית Medocann
שלושה המוצרים הראשונים של המותג SOLO מבית Medocann

בשלב הראשון מושקים במסגרת המותג החדש SOLO שלושה מוצרים:  

  • SOLO #19 – היבריד T20/C4 ממקור גנטי Wedding Cake x White OG כשהמסר המרכזי שלו על פי מדוקאן הוא “יום העבודה נגמר, הגיע הזמן לפנק את עצמך, סולו יחזיר לך את החיוך והאנרגיה חסרת הדאגות, בדרך לעוד ערב נפלא, בניחוח של אגוזי לוז מתוקים”.
  • SOLO #41 – היברידי T20/C4 ממקור גנטי Cherry AK 47 x Purple Punch כשהמסר המרכזי שלו על פי מדוקאן הוא “זן מרומם ומרגיע, מומלץ לשדרוג מצב הרוח בזמן סידורים ומושלם תוך כדי האזנה למוסיקה האהובה עליכם. בניחוח פונץ’ דובדבנים וענבים מתוקים” .
  • SOLO #23 – אינדיקה T20/C4 ממקור גנטי Wedding Cake x Gelato #33 כשהמסר המרכזי שלו על פי מדוקאן הוא “הזן המושלם למסע הלילי לשינה, המסע יתחיל בפרץ אנרגיה שאט אט גולש להרפיה מוחלטת ושינה עמוקה, בניחוח פרי הדר עם וניל אגוזים”.

עוד לדברי מדוקאן, “SOLO משלב בין גנטיקות קנדיות שנבחרו בקפידה מחברות המתמחות בגנטיקות החדשניות ביותר בקנדה, הובאו לישראל והורבו וגודלו במתקן אינדור של קבוצת מדוקאן, המשלב גידול קראפט עם שיטות גידול מהחדשניות ביותר בעולם הקאנביס, תנאי גידול, ייבוש וקיורינג המותאמים במדויק לצרכים של כל זן וזן. הגידול מתבצע בסביבה מבוקרת לחלוטין ללא כל שימוש בריסוסים, חומרי הדברה או הורמונים. המותג SOLO משקף אינדיבידואליות ומטפח דיאלוג ישיר בין המטופל למוצר תוך שימת דגש על אופיו הייחודי של כל אדם”.

“קבוצת מדוקאן, בהובלת האחים אסף וטל סלע, דור רביעי לחקלאות וחדשנות, הקימה ומפעילה מתקן אינדור לריבוי וגידול קנאביס רפואי, המהווה שילוב ייחודי של היי-טק, אגרו-טק ופארמה-טק, בסביבה סגורה ומבוקרת המאפשרת תנאים מנוטרים ואופטימליים, המותאמים אישית לכל זן וזן על פי פרוטוקול הגידול האופטימלי והמדויק ביותר הנבנה ספציפית עבורו, מה שמאפשר למדוקאן להתנהל תוך גמישות מרבית הן מבחינה תפעולית והן שיווקית,” הוסיפו. “מדוקאן מקפידה על הסטנדרטים המחמירים ביותר על מנת להנגיש ללקוחותיה קנאביס רפואי ברמה הגבוהה ביותר.”

SOLO הוא המותג השני של מדוקאן, אחרי הצלחת המותג הראשון שלה, SEVEN, שזוכה לביקורות חיוביות מאוד מקהל המטופלים, בין היתר מכיוון שגם הוא מופק כולו במתקן אינדור ללא שימוש בחומרי הדברה.

אז מה דעתכם על הפרסומת?

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר